I když míč na grínu neležel, rozhodl se hráč zahrát další ránu patrem a přitom si nechat odstranit vlajku. Při přípravě k úderu se jeho kedy při ukazování směru hry dotknul odstraněnou vlajkou grínu. Dostane hráč nějaký trest?

Celý článek...

Hráčův míč skončil na foregreenu, ale v patování na jamku mu bránil springler zabudovaný v těsné blízkosti greenu. Má hráč nárok na beztrestnou úlevu?

Celý článek...

Strana 5 z 5

5
Další
Konec

Přihlášení Golf News

Poradna

Nehratelný míč u krtince v křoví

Můj míč skončil v nehratelné pozici v hustém křoví, přitom však ležel na krtinci. Mám nárok na beztrestnou úlevu?

Poradna

TaylorMade Burner vs. Cobra Fly-Z

Dobrý den, Mám dotaz na faiwayové dřevo Taylor Made Burner? Mám možnost ho výhodně koupit. Myslíte si, že je lepší ne ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...