Kvízy Golfová pravidla - vysoká obtížnost

Golfová pravidla - vysoká obtížnost


Může hráč, pokud se rozhodne vzít úlevu od abnormálního stavu hřiště, spustit míč v bankru a ten se může vykutálet na fervej, pokud i ta je součástí příslušné oblasti úlevy?
Ano
Ne
Je pravda, že pokud hráč drží hůl rukama odděleně od sebe, nesmí držet předloktí u těla?
Ano, jinak by vznikal kotvící bod
Ano, hráč nesmí držet předloktí u těla bez ohledu na to, jak drží rukama hůl
Ne, vznik kotvícího bodu je podmíněn použitím dlouhého patru
Musí hráč zamezit svévolnému poskytování rad?
Ano, nevyžádaná rada je sice beztrestná, pokud se ale opakuje a hráč tomu nezamezí, bude se mít za to, že o ni žádá.
Ne, hráč nezodpovídá za poskytování nevyžádaných rad od někoho, kdo není součástí jeho strany
Ne, ale nesmí se těmito radami řídit
Může hráč odevzdat jinou skóre kartu, než tu, kterou dostal při startu?
Ano, pokud hráč ztratí svou kartu, může odevzdat výsledky na jiné skóre kartě, ta však musí obsahovat jméno hráče, výsledky na jamkách a podpisy hráče a zapisovatele.
Ne, jakmile hráč zjistí, že ztratil původní skóre kartu, musí okamžitě informovat soutěžní výbor a počkat, než dostane náhradní.
Ne, hráč může odevzdat svůj výsledek jen na oficiální skóre kartě vydané soutěžním výborem.
Může si hráč mezi dvěma jamkami beztrestně půjčit od spoluhráče jeho patr a zkusit si s ním pár patů?
Ne, půjčení jakékoli hole od jiného hráče je trestné
Ne, beztrestně může hráč cizí hůl použít jen k cvičným švihům, nesmí ale zahrát žádnou ránu
Ano, zakázáno je jen půjčení hole k zahrání rány, která se počítá do hráčova výsledku.
Pravda, nebo lež? Hráč, pokud jeho míč leží v trestné oblasti, nemá možnost prohlásit svůj míč za nehratelný.
Pravda
Lež
Hráč, frustrovaný svým patováním, vyřadil po devítce patr a bez zdržování ho nahradil jiným. Na odpališti desítky zjistil, že měl 14 holí a že nahrazení provedl neoprávněně. Bude potrestán?
Ano, změna byla provedena, hráč obdrží všeobecný trest a musí pokračovat ve hře novým patrem
Ne, hráč nebude penalizován, když zjistí a napraví tuto chybu před zahráním další rány tímto nahrazeným patrem.
Ne, hráč nebude penalizován, když zjistí a napraví tuto chybu před zahráním další rány jakoukoliv holí.
Musí se spouštění opakovat, pokud míč spouštěný na spojnici (aniž byl určen referenční bod) poskočí o 10 centimetrů vpřed od místa, kde se poprvé dotknul půdy?
Ano
Ne
Může hráč dostávat rady i od sdíleného nosiče?
Ano, pokud více hráčů sdílí jednoho kedíka, pak může kedík dávat rady každému hráči
Ano, sdílený kedík může dávat rady každému hráči, nesmí se ale týkat výběru hole
Ne, pokud více hráčů sdílí jednoho kedíka, pak tento kedík nemůže dávat rady žádnému hráči
Zůstanou hráčovy výsledky platné I když byly zapsané omylem na kartu zapisovatele?
Ne, pokud byly odevzdány zaměněné skóre karty, jsou oba diskvalifikováni
Ano, když jsou výsledky hráče zapsány na výsledkovém lístku zapisovatele a naopak, ale výsledky jsou správné a oba lísky potvrzené, jsou pak přijatelné za předpokladu, že hráči sdělí soutěžnímu výboru, který lístek, komu patří.
Ano, oba hráči však obdrží všeobecný trest, který se připočte k jejich dosaženému výsledku

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...