Kvízy Golfová pravidla - střední obtížnost

Golfová pravidla - střední obtížnost


Je pravda, že se hráč při přípravě k ráně, pokud je jeho míč v bankru, nesmí dotknout holí písku za míčem?
Ano
Ne
Může hráč využít beztrestnou úlevu, když je míč v pohyblivé závadě nebo na ní na jamkovišti tak, že míč spustí co nejblíže referenčnímu bodu?
Ano
Ano, ale míč se nesmí zakutálet dál než na jednu délku hole
Ne
Jestliže nosič zvedne hráčův míč v poli bez hráčova pověření, bude hráč potrestán všeobecným trestem?
Ano
Ne
Je míč dohrán, i když se jen opírá o praporkovou tyč a pod úrovní povrchu je jen jeho malá část?
Ano
Ne
Může hráč označit polohu míče před zvednutím markovátkem, a po vrácení míče zpět odehrát míč, aniž by před tím odstranil markovátko?
Ano
Ne
Vrací se míč na greenu, který ještě nebyl zvednut a se kterým pohnul vítr, zpět na původní místo?
Ano
Ne
Hráč při hře na rány odstranil volný přírodní předmět ležící u míče na ferveji. Míč se nepohnul.
Hráč neobdrží žádný trest
Hráč obdrží jednu trestnou ránu
Hráč obdrží všeobecný trest (dvě trestné rány)
Je trestné, pokud se hráč při odstraňování volných přírodních předmětů z bankru, ve kterém leží jeho míč, dotkne rukou nebo holí písku?
Ano
Ne
Je pravda, že pokud se míč zvedá z důvodu zjištění zda je naprasklý, k jeho identifikaci, protože překáží ve hře nebo aby se zjistilo, zda je možná úleva, není povoleno jeho očištění?
Ano
Ne
Může hráč stát v trestné oblasti a hrát míč z místa mimo trestnou oblast i po té, co využije úlevu od trestné oblasti?
Ano
Ne

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
Kč,-

...