ilustrace-cislaHráč na 3parové jamce zahrál svou první ránu do vody (trestné oblasti) a pro další postup se rozhodl využít dropovací zónu. V ní svůj míč postavil na týčko a míč odehrál. Když byl upozorněn spoluhráči, že v dropzóně se netýčkuje, spustil v dropzóně druhý míč (tentokrát podle pravidel), míč odehrál na green a tento míč jedním patem dohrál do jamky.

Výsledné skóre: 6



Krok 1

Hráč zahraje svou první ránu (+1 rána) do vody (trestné oblasti) a rozhodne se využít s jednou trestnou úlevu (+1 trestná rána).

Krok 2
Natýčkuje v dropzóně míč a odehraje ho (+2 trestné rány za porušení pravidel 14.3 a 14.7; protože ale natýčkováním získává hráč oproti náhodnému dropu výraznou výhodu, respektive dochází k závažnému porušení pravidla 14.7, musí hráč svou chybu napravit – jinými slovy, započítávají se jen dvě trestné, samotná rána se nepočítá).

Krok 3
Hráč v souladu s pravidly spustí v dropzóně nový míč a odehraje ho na green (+1 rána) a jedním patem (+1 rána) dohraje jamku.

Výsledné skóre: 6
Stalo se v Sedine, ve středu 7. srpna, na jamce číslo 12


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...