ilustrace-hraPokud hráč při cvičném švihu zasáhne míč, nejde o ránu ve smyslu pravidel (hráč neměl v úmyslu míč trefit), a tak se vždy míč vrací na původní místo. Zda si připíše trestnou, záleží na místě, kde se tomu tak stalo.

 

 

 

Celý článek...

Rules mic-v-jamce 250Pokud se míč v klidu opírá o praporkovou tyč a jakákoli jeho sebemenší část je pod úrovní povrchu jamkoviště, byl dohrán, přestože není v jamce celým svým objemem (Pravidlo 13.2c).

Celý článek...

Bunker chal 250Při odstraňování volných přírodních předmětů se v pravidlech setkáte s pojmem „rozumně přiměřené". A co to vlastně je? Podle Interpretace 12.2a/1 je nepřiměřené vše, co souvisí sice s povoleným aktem, ale je vykonáváno na d jeho rámec. Například:

Celý článek...

Pravidla2019 kolaz 250x160Když se hráč rozhodne v rámci čerpání úlevy od trestné oblasti spustit míč bankru, pak se tento míč musí v bankru i zastavit a nesmí se z něj vykutálet, i když oblast úlevy zasahuje i mimo bankr.

Celý článek...

ilustrace-loukaNaučte se pravidla zábavnou formou a své znalosti z nových Pravidel golfu prověřujte v našem kvizu se třemi úrovněmi obtížnosti.

Celý článek...

Strana 1 z 8

Začátek
Předchozí
1

Přihlášení Golf News



Poradna

První dohraný míček nebyl vytažen z jamky před dohráním dalšího

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli n ...

Poradna

Žena, začátečník - nákup holí

Dobrý den, jsem úplný začátečník a ráda bych si pořídila své první vybavení. Na výběr je mnoho možností a nevím jaké. ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...