jota
Pravidla Hráč při cvičném švihu zasáhne míč. Jsou za to trestné?

ilustrace-hraPokud hráč při cvičném švihu zasáhne míč, nejde o ránu ve smyslu pravidel (hráč neměl v úmyslu míč trefit), a tak se vždy míč vrací na původní místo. Zda si připíše trestnou, záleží na místě, kde se tomu tak stalo.

 

 

 

1) na odpališti (míč ještě není ve hře) a na greenu (výjimka u pravidla 9.4) je to beztrestné
2) v poli a v trestné oblasti je to za jednu trestnou (9.4)
3) v bankru - pokud došlo ke kontaktu hole s pískem - je to za dvě trestné (12.2), pokud nedošlo ke kontaktu s pískem (půdou), tak pak za jednu trestnou (9.4)


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

První dohraný míček nebyl vytažen z jamky před dohráním dalšího

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli n ...

Poradna

Žena, začátečník - nákup holí

Dobrý den, jsem úplný začátečník a ráda bych si pořídila své první vybavení. Na výběr je mnoho možností a nevím jaké. ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...