Rules mic-v-jamce 250Pokud se míč v klidu opírá o praporkovou tyč a jakákoli jeho sebemenší část je pod úrovní povrchu jamkoviště, byl dohrán, přestože není v jamce celým svým objemem (Pravidlo 13.2c).

Pokud žádná část míče nezasahuje pod úroveň povrchu jamkoviště, míč dohrán není. Pokud při následné manipulaci s tyčí spadne míč do jamky, není to trestné, ale hráč musí míč z jamky vyndat, umístit ho na okraj jamky a míč dohrát.
Poznámka: Stejný postup se aplikuje i v případě, pokud byl při manipulaci s tyčí míč naopak odražen dál od jamky.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

První dohraný míček nebyl vytažen z jamky před dohráním dalšího

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli n ...

Poradna

Žena, začátečník - nákup holí

Dobrý den, jsem úplný začátečník a ráda bych si pořídila své první vybavení. Na výběr je mnoho možností a nevím jaké. ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...