Pravidla Opakování rány z důvodu vyrušení při provádění úderu
Gaggenau-Hanak

etiketa-telefonPokud je hráč vyrušen při švihu, ať už čímkoli, a on tento švih s úmyslem udeřit míč dokončí, rána se počítá a bez ohledu na její výsledek, pravidla neumožňují její beztrestné opakování.

Hráč se musí umět vyrovnat s jakýmkoli vyrušením. Pokud se ale takového vyrušení dopustil (nebo opakovaně dopouští) jeho spoluhráč či soupeř, nebo dokonce i hráč z jiného flightu, lze si stěžovat rozhodčímu či Soutěžnímu výboru a viník může být potrestán za porušení Etikety. Trestem je diskvalifikace.

A co zahraná rána? Ta platí a míč se musí hrát, jak leží, nebo se musí postupovat podle pravidel.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

První dohraný míček nebyl vytažen z jamky před dohráním dalšího

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli n ...

Poradna

Garmin Approach S 60 versus Garmin Fenix 3

Dobry den. Mate zkušenosti s golfovou aplikaci (módem) u hodinek Garmin Fenix 3? Jaky je rozdil oproti specializovany ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...