golf-balls-on-green-250Platí pravidlo 13,1d o beztrestném pohnutí míčem i v případě, že při patování trefím soupeřův míček na grínu?

Bohužel ne. Odehrání míče není "náhodný pohyb", a tak pokud váš míč odehraný z jamkoviště trefil jiný míč ležící v klidu na jamkovišti, pak se váš míč hraje dál, jak leží, zatímco ten druhý se vrací na původní místo.

Zda to bude trestné záleží na formátu hry. Píšete o trefení "soupeřova" míčku, takže se jedná o hru na jamky a tam je to beztrestné. Pokud by se jednalo o "spoluhráčův" míč při hře na rány nebo stableford, pak byste vyfasoval ještě dvě trestné rány. Viz výjimku u pravidla 11.1a

Více otázek a odpovědí najdete v naší poradně:
https://www.golfinfo.cz/poradna-pravidla


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

Může být profík kedíkem amatéra?

Pekne pozdravujem pán Slezák. Prosím Vás môže mi na komerčnom dospeláckom turnaji robiť caddyho môj golfový tréner. N ...

Poradna

Žena, začátečník - nákup holí

Dobrý den, jsem úplný začátečník a ráda bych si pořídila své první vybavení. Na výběr je mnoho možností a nevím jaké. ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...