Platí pravidlo 13,1d o beztrestném pohnutí míčem i v případě, že při patování trefím soupeřův míček na grínu?
Bohužel ne. Odehrání míče není "náhodný pohyb", a tak pokud váš míč odehraný z jamkoviště trefil jiný míč ležící v klidu na jamkovišti, pak se váš míč hraje dál, jak leží, zatímco ten druhý se vrací na původní místo.
Zda to bude trestné záleží na formátu hry. Píšete o trefení "soupeřova" míčku, takže se jedná o hru na jamky a tam je to beztrestné. Pokud by se jednalo o "spoluhráčův" míč při hře na rány nebo stableford, pak byste vyfasoval ještě dvě trestné rány. Viz výjimku u pravidla 11.1a
Více otázek a odpovědí najdete v naší poradně:
https://www.golfinfo.cz/poradna-pravidla
Přihlášení Golf News
Nejnovější edice nejdéle a nepřetržitě vycházejícího průvodce po českých golfových hřištích je opět k dispozici. ...
Kontakty
Redakce
Inzerce na www.golfinfo.cz
Inzerce v týdeníku Golf News
Inzerce v časopise Golf
Advertising in Golfinfo.cz in English
Advertising in Golf News in English
GOLF magazine profile in English
Profil časopisu Golf
Profil a ceník Ročenky Golf 2022/23
Profil Wellness Revue včetně ceníku
Portiva Golf Trophy
PGA Strokeplay Championship 2022
Portiva Golf Trophy
Grandfinále Czech PGA Tour 2022
CCB, spol. s r. o.
Okružní 19
638 00 Brno
šéfredaktor: Josef Slezák
e-mail: golfinfo@golfinfo.cz
mobil: +420 604 210 053
tel.: +420 545 222 774
RSS Sitemap Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2022. Všechna práva vyhrazena.
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.