Poradna pravidla

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli na greenu. Je nějak postižen nebo je toto beztrestné? Děkuji

Lopticka lezi v pieskovom bunkri v hlbokej stupaji, ktoru zanechal nezodpovedny hrac z predchadzajuceho flajtu. Mam narok na nejaku ulavu?

Hráčův míč leží jen několik centimetrů vedle spinkleru. Sprinkler mu ale nepřekáží ani v postoji ani ve švihu, pouze hráče ruší. Má nárok na úlevu?

Dobrý den, dá se nějak zjednodušeně popsat, kdy hrářč dostává jednu trestnou ránu a kdy dvě? Něco jako u úlevy dropujeme na jednu hůl a v případě překážek s trestnou ranou na dvě hole? Děkuji.

Při patu do mírného svahu se míč před dokončením nápřahu bez mého zavinění nepatrně pohnul zpět. Nápřah jsem už přirozeně nemohl zastavit a úder jsem úspěšně zahrál. Jsem trestán za porušení pravidle o hře z jiného místa?

míč leží mezi kořeny stromu na opačné straně od jamky. Jaké jsou možnosti úderu?

Jak mam spravne postupovat, pokud prehraji vodni prekazku a micek se mi odrazi od stromu za vodni prekazkou zpet do vodni prekazky?

PŘI ODPALU Z TÍČKA MÍČ PROKAZATELNĚ SPADL DO ČEVENÉ VODY. HRÁČ SE ROZHODL HRÁT S JEDNOU TRESTNOU TŘETÍ RÁNU Z TÍČKA Z ODPALIŠTĚ. ZNÁMÝ TVRDÍ, ŽE NENÍ MOŽNÉ HRÁT Z TÍČKA. ALE MUSÍ SE DROPOVAT NA ODPALIŠTI, NEBO SAMOZŘEJMĚ DALŠÍ MOŽNOSTI, ALE PŘI HŘE Z ODPALIŠTĚ, ŽE SE NESMÍ HRÁT Z TÍČKA. PŘEDPOKLÁDMÁ, ŽE NEMÁ PRAVDU.DĚKUJI MT

Můj míč skončil v nehratelné pozici v hustém křoví, přitom však ležel na krtinci. Mám nárok na beztrestnou úlevu?

Jak je to s opakováním rány z bankru, když trefíte dráty? Skutečně se musí míč v bankru spustit, i když se pak míč zaboří? To přece není spravedlivé!

Strana 1 z 3

Začátek
Předchozí
1

Dotaz na pravidla

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...