Hráčův míč se zakutálel do místa s posekanou trávou. Když hráč odstraňoval kousky trávy z okolí míče, stáhl společně s ní i kousek trávy ulpívající na míči. Dopustil se hráč i přesto, že se míč nepohnul, porušení pravidel?

Celý článek...

1_Img_2192Jsou nepohyblivou závadou pouze na pro hráče předepsaném odpališti před jeho prvním úderem na jamce.

Kameny jiných odpališť ( i kameny vlastního odpaliště po prvním úderu) jsou pohyblivou závadou.

Pokud hráč na obrázku zahájil hru na bílých kamenech, může si v tomto případě před druhou ranou žluté kameny beztrestně odstranit. Pokud se míč při odstraňování kamenů pohne, hráč ho musí vrátit na původní místo.

Celý článek...

Hráč na odpališti natýčkoval míč, při pokusu o úder ho však minul. Při přípravě na druhou ránu založil hůl za míč a shodil ho z týčka. Hráč si připočítal trestnou ránu a vrátil míč na týčko. Postupoval správně?

Celý článek...

I když míč na grínu neležel, rozhodl se hráč zahrát další ránu patrem a přitom si nechat odstranit vlajku. Při přípravě k úderu se jeho kedy při ukazování směru hry dotknul odstraněnou vlajkou grínu. Dostane hráč nějaký trest?

Celý článek...

Hráčův míč skončil na foregreenu, ale v patování na jamku mu bránil springler zabudovaný v těsné blízkosti greenu. Má hráč nárok na beztrestnou úlevu?

Celý článek...

Strana 11 z 11

11
Další
Konec

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...