Hráčův míč se zakutálel do místa s posekanou trávou. Když hráč odstraňoval kousky trávy z okolí míče, stáhl společně s ní i kousek trávy ulpívající na míči. Dopustil se hráč i přesto, že se míč nepohnul, porušení pravidel?
Správná odpověď ... ANO
Zdůvodnění odpovědi
Pokud míč leží mimo grín, je odstranění kousků trávy ulpívajících na míči porušením pravidla 21. Za porušení si hráč připočítá jednu trestnou ránu – a to ve hře na jamky i na rány. (Rozhodnutí 21/2)
Přihlášení Golf News
Nejnovější edice nejdéle a nepřetržitě vycházejícího průvodce po českých golfových hřištích je opět k dispozici. ...
Kontakty
Redakce
Inzerce na www.golfinfo.cz
Inzerce v týdeníku Golf News
Inzerce v časopise Golf
Advertising in Golfinfo.cz in English
Advertising in Golf News in English
GOLF magazine profile in English
Profil časopisu Golf
Profil a ceník Ročenky Golf 2022/23
Profil Wellness Revue včetně ceníku
Portiva Golf Trophy
PGA Strokeplay Championship 2022
Portiva Golf Trophy
Grandfinále Czech PGA Tour 2022
CCB, spol. s r. o.
Okružní 19
638 00 Brno
šéfredaktor: Josef Slezák
e-mail: golfinfo@golfinfo.cz
mobil: +420 604 210 053
tel.: +420 545 222 774
RSS Sitemap Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2022. Všechna práva vyhrazena.
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.