sdrTaylorMade a patnáctinásobný vítěz majoru Tiger Woods oznámili rozšíření svého partnerství, jehož výsledkem je nová značka na golfovém trhu – Sun Day Red. Jako součást TaylorMade bude Sun Day Red samostatnou značkou se svým výrobním týmem včetně designérů a na trh přinese širokou nabídku oblečení i obuvi.

Celý tým intenzivně pracoval s Woodsem, který při zrodu kolekce přispěl svými zkušenostmi i znalostmi. Ty získal na základě dlouhodobého testování špičkových výrobků, přičemž je znám svou až puntičkářskou pozorností věnovanou detailům. Legendární golfista tak bude hrát významnou roli při navrhování veškerých produktů. Kolekce oblečení, v jejímž logu figuruje tygr, se dostane na pulty prodejen 1. května a k dispozici bude pouze v USA a Kanadě, postupně bude expandovat do dalších zemí a rozšíří nabídku o obuv a dámskou a dětskou řadu.

"Těší nás, že nám Tiger věří a že došlo k rozšíření našeho partnerství, z čehož vnikla ikonická značka, vedené jedním z nejlepších hráčů v historii golfu. Jde o významný milník v historii TaylorMade a jsme rádi, že toho můžeme být součástí," uvedl prezident a CEO TaylorMade David Abeles. Tiger Woods a TaylorMade poprvé spojili síly v roce 2017, kdy golfista podepsal víceletý kontrakt na vybavení. Woods pak s výrobci spolupracoval na vývoji oceňovaných želez P·7TW, s nimiž v roce 2019 vybojoval i pátý titul na Masters. 

Foto: TaylorMade


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2025, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...