Hráč na odpališti natýčkoval míč, při pokusu o úder ho však minul. Při přípravě na druhou ránu založil hůl za míč a shodil ho z týčka. Hráč si připočítal trestnou ránu a vrátil míč na týčko. Postupoval správně?
ANO
Po prvním pokusu o úder již byl míč ve hře, když ho tedy hráč při založení shodil z týčka, šlo o porušení pravidla 18-2. Kdyby ho hráč s připočtením jedné trestné nevrátil zpět na týčko, obdržel by obecný trest dvou trestných ran (při hře na rány) nebo ztrátu jamky (při jamkovce).
Přihlášení Golf News
Kontakty
Redakce
Inzerce na www.golfinfo.cz
Inzerce v týdeníku Golf News
Inzerce v časopise Golf
Advertising in Golfinfo.cz in English
Advertising in Golf News in English
GOLF magazine profile in English
Profil časopisu Golf
Profil a ceník Ročenky Golf 2025/26
Profil Hot Travel Revue 2025
Profil Hot Equipment Revue 2025
Profil Hot Wellness Revue 2025
Austerlitz Golf Trophy 20.- 23.5.2025
Czech PGA Tour 2025
World Corporate Golf Challenge
Národní finále 13.8.2025
Kaskáda Golf Trophy 2.-5.10.2025
Grandfinále Czech PGA Tour 2025
CCB, spol. s r. o.
Okružní 19
638 00 Brno
šéfredaktor: Josef Slezák
e-mail: golfinfo@golfinfo.cz
mobil: +420 604 210 053
tel.: +420 545 222 774
RSS Sitemap Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.