Jako nůž máslem prošli základní částí i samotným finále hráči týmu WIP reklama Jiří Milfajt a Dalimil Remunda (oba na snímku) a bez jediné porážky stanuli 2. října 2013 na úplném vrcholu šestnáctého ročníku Národní firemní ligy Golfu (NFLG). Díky jejich úspěšnému tažení tak opět nebylo prolomeno kouzlo soutěže, která se po šestnácti ročnících pyšní šestnácti různými vítězi.
Národní firemní liga Golfu se hraje jako jamkovka dvoučlenných firemních týmů, rozdělených pro základní část do dvou skupin – Východ a Západ. Každá ze skupin má svého pavouka, ze kterého tým vypadává až po druhé porážce a z každé skupiny postupují do závěrečných bojů dva nejlepší týmy.
V roce 2013 se semifinále a finále NFLG 2013 uskutečnilo 1. – 2. října v Golfovém resortu Kaskáda. Ze skupiny Západ se do něj probojovaly týmy Darovanský Dvůr (bez porážky) a Mark2 Corporation, ze skupiny Východ to byly WIP reklama (bez porážky) a Gemini Impex Čeladná.
Semifinálové dvojice stanovuje los, který rozhodl, že se v prvním utkání rozhodne o finalistovi mezi týmy, které postoupily do finále z opravných pavouků, a to Gemini Impex Čeladná ze skupiny Východ a Mark2 Corporation ze skupiny Západ (v zápase zvítězil 4/3 Mark2 Corporation), zatímco druhou semifinálovou dvojici utvořily oba dosud neporažené týmy Darovanský Dvůr ze skupiny Západ a WIP reklama ze skupiny Východ, ve které si po prvním dnu výsledkem 4/3 zachoval neporazitelnost tým WIP reklama.
Ani finálový souboj mezi Mark2 Corporation a WIP reklamou nepotřeboval více jak 18 jamek, respektive výsledkem 2/1 ve prospěch týmu WIP reklama byl rozhodnut již na sedmnácté jamce. V souboji o bronz pak tahal za delší konec provazu Darovanský dvůr, který výsledkem 3/2 ukončil zápas s Gemini Impex Čeladnou již na jamce šestnácté.
Šestnáctý ročník Národní firemní ligy Golfu (NFLG) se uskutečnil za podpory Golfového resortu Kaskáda (dějiště závěrečných kol), cestovní kanceláře Golf Planet, která dlouhodobě věnuje vítězům NFLG hlavní cenu (zahraniční golfový zájezd) a módní značky Bernhardt, jež finalistům věnovala obleky a košile na míru.
Účastníci semifinále NFLG 2013 zleva WIP reklama (Jiří Milfajt a Dalimil Remunda), Gemini Impex Čeladná (Petr Zíma, Libor Lacina), Mark2 Corporation ( Jana Vavřrnová a Marek Růžička) a Darovanský dvůr (Ivan Hoda a Miroslav Grimm)
Text a foto: Josef Slezák
|
< Předchozí | Další > |
---|
Přihlášení Golf News
Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2025, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...
Kontakty
Redakce
Inzerce na www.golfinfo.cz
Inzerce v týdeníku Golf News
Inzerce v časopise Golf
Advertising in Golfinfo.cz in English
Advertising in Golf News in English
GOLF magazine profile in English
Profil časopisu Golf
Profil a ceník Ročenky Golf 2025/26
Profil Hot Travel Revue 2025
Profil Hot Equipment Revue 2025
Profil Hot Wellness Revue 2025
Austerlitz Golf Trophy 20.- 23.5.2025
Czech PGA Tour 2025
World Corporate Golf Challenge
Národní finále 13.8.2025
Kaskáda Golf Trophy 2.-5.10.2025
Grandfinále Czech PGA Tour 2025
CCB, spol. s r. o.
Okružní 19
638 00 Brno
šéfredaktor: Josef Slezák
e-mail: golfinfo@golfinfo.cz
mobil: +420 604 210 053
tel.: +420 545 222 774
RSS Sitemap Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.