Poradna pravidla Míč v klidu se pohne před dokončením nápřahu

Míč v klidu se pohne před dokončením nápřahu

Otázka

Při patu do mírného svahu se míč před dokončením nápřahu bez mého zavinění nepatrně pohnul zpět. Nápřah jsem už přirozeně nemohl zastavit a úder jsem úspěšně zahrál. Jsem trestán za porušení pravidle o hře z jiného místa?

Odpověď

Nedostanete trest za hru z nesprávného místa, ale "jen" jednu trestnou podle pravidla 18-2 (Míč v klidu se pohne hráčem...), kde se píše...

Míč, který se pohnul, se musí vrátit zpět s výjimkou situace, kdy se míč začne pohybovat až po tom, co hráč začne provádět nápřah k úderu a úder dokončí.

9.10.2017

Dotaz na pravidla

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
Kč,-

...