PING G425Závazek nabízet golfistům technologická vylepšení přispívající ke snížení skóre i většímu požitku ze hry trvá u značky PING už desetiletí. Potvrdit by to měla i celá rodiny holí pro tuto sezonu, označená jednoduše G425. Zahrnuje i tři modely drajvrů.

Primární model v řadě dravjrů G425 nese název Max, což souvisí s momentem setrvačnosti posunutým na nejvyšší úrovni v historii naší značky. Jedná se o nejtolerantnější drajvr. Do rodiny nejdelších holí patří další dva modely, LST (Low Spin Technology) a SFT (Straight Flight Technology), které si najdou své hráče s ohledem na švih a úhel odpalu.

G425 Max (9°; 10,5°, 12°) kombinuje klíčové technologie předchůdců G400 Max a G410 Plus. Výsledný moment setrvačnosti souvisí s pohyblivým 26gramovým závažím z wolframu, nastavitelným do tří poloh (neutrální, draw a fade) a promítajícím se v toleranci i tvaru rány. G425 LST (9° a 10,5°) nezapře hruškovitý tvar hlavy o objemu 445 cm3 a dokáže redukovat rotaci o zhruba 200 otáček ve srovnání s G410 LST a o 500–700 otáček v porovnání s G425 Max. Menší hlava je rovněž opatřena závažím měnícím těžiště (draw, neutrál, fade). Využijí jej golfisté kladoucí důraz především na let míče. Pro hráče, kteří často míjejí fervej zprava, je vhodný G425 SFT (10,5°). V korekci letu jim pomáhá 23gramové závaží posouvající těžiště blíže patce. Takové řešení napomáhá ranám stáčet se zprava doleva, v porovnání s verzí Max až o 20 metrů.

Za účelem zvýšení rychlosti švihu i rychlosti míče opatřili všechny tři verze drajvrů četnými inovacemi, jako jsou turbulátory redukující odpor vzduchu nebo pružnější kovaná líc T9S. Vnitřní struktura žeber uvnitř titanového těla vylepšuje akustiku, každý z krčků je opatřen mechanismem pro úpravu loftu (+/-1,5°) a lie (do 3°). Cena hole odpovídá ekvivalentu 500 euro.

Stránky výrobce: www.ping.com

Foto: výrobce


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...