golf_tv_malyZdá se, že PGA Tour definitivně překonala následky recese. Nejenže se jí podařilo zajistit sponzory pro své hlavní turnaje (10 nových partnerů + 12 stávajících prodloužilo kontrakty), ale její komisionář Tim Finchem hlásí i prodloužení stávajících dohod s televizními společnostmi CBS a NBC o dalších 9 let. Finanční stránka smlouvy nebyla zveřejněna, ale Finchem hráčům slibuje mírné navýšení prize money.

A to i v případě, že by se Woods nevrátil na výslunní. „V našem business plánu jsme nepočítali s tím, že by některý z hráčů dominoval tak jako Tiger v minulosti. Víte, Tiger hrál stejně v relativně malém počtu turnajů. Samozřejmě, že by bylo skvělé, kdyby se vrátil tam, kde byl, kdyby znovu vládnul tak pevně. Ale říkám znovu, že s takovým scénářem jsme nekalkulovali,“ řekl agentuře AP ředitel CBS Sports Sean McManus.

To je dobrá zpráva pro Finchema, který na Woodse v minulosti hodně spoléhal. Mít bývalou světovou jedničku v poli, znamenalo vždy drastický nárůst sledovanosti, a tím pádem i více prodané reklamy. I samotní hráči si libovali. Když Tiger v roce 1997 začínal, pohybovala se suma ročních prize money kolem 80 milionů dolarů, píše dále AP, zatímco v tomto roce to bude nějakých 280 milionů. Nárůst je přičítán právě Woodsovi, který dokázal ke golfu přilákat i nehráče, čímž se zvýšil marketingový potenciál golfu.

Zdá se ale, že by to mohlo jít i bez Tygra. „Máme co nabídnout, na jedné straně humbuk kolem Phila a Tigera, na druhé pak rostoucí počet mladých borců, kteří jdou mílovými kroky kupředu, a řada z nich i přes rostoucí konkurenci už pravidelně vyhrává,“ pravil spokojeně Finchem.

Na jeřábu dalších 9 let. (Foto: golfweek.com)


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
Kč,-

...