Golf aktuálně Odkopnutý divot za dvě trestné? Palmerovo počínání zkoumali rozhodčí

Do kuriozní situace hrozící dvěma zbytečnými trestnými ranami se během třetího kola Sentry Tournament of Champions dostal Ryan Palmer. Na pětiparové devítce se Američanovi nepovedla druhá rána wedgí a zatímco míč se po mizerně trefeném kratičkém chipu ještě pohyboval po ferveji, samotný hráč jej předešel a znechucený svou chybou lehce nakopl opodál ležící divot. Tohle jeho počínání ale zaujalo rozhodčí, vyvstalo totiž podezření, zda Palmer takhle nemohl „vyčistit" cestu svému míči, což pravidla pochopitelně zakazují. Ze záznamu ale nakonec vyplynulo totéž, co později tvrdil zpočátku nic netušící hráč: míček na dané místo už neměl šanci doputovat, zastavil se před ním, a celá věc byla skutečně jen výrazem Palmerovy frustrace z nepovedeného momentu. Světový hráč číslo 25 ale nakonec i tak obsadil na Havaji krásnou čtvrtou pozici.

Připravil: Lukáš Pařenica

Zdroj:
https://golf.com/news/ryan-palmer-rules-inquiry-tournament-champions/
https://www.instagram.com/p/CJ34Bx0pNoN/


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

Může být profík kedíkem amatéra?

Pekne pozdravujem pán Slezák. Prosím Vás môže mi na komerčnom dospeláckom turnaji robiť caddyho môj golfový tréner. N ...

Poradna

Žena, začátečník - nákup holí

Dobrý den, jsem úplný začátečník a ráda bych si pořídila své první vybavení. Na výběr je mnoho možností a nevím jaké. ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...