Golf aktuálně Náhodná voda? Sudí byli neoblomní a Burns tím ztratil šance na titul

Dlouho, předlouho se Sam Burns držel na čele letošního US Open. A o vedení přišel i vinou pořádné smůly, nebo chcete-li poněkud sporného výroku rozhodčích. Na patnácté jamce totiž jeho míč skončil sice na ferveji, ale v místě, kde se po předchozím dešti drželo mnohem víc vody, než by bylo zdrávo. Domácí golfista požádal o beztrestnou úlevu jednoho sudího, pak i druhého, oba ale byli neoblomní a rozladěný Burns následnou „vodní" ránu pokazil a odešel s double bogey. „Tohle bohužel ve finále není na mém rozhodnutí," krčil pak rameny rodák z Louisiany. Fandové na sociálních sítích ale hned sdíleli video z inkriminovaného místa, a ve vzácné shodě s odborníky došli k závěru, že tady se nejspíš free drop v souladu s pravidly konat měl. Posuďte ostatně sami pod druhým z odkazů níže...

Připravil: Lukáš Pařenica

Zdroj:
https://www.instagram.com/p/DK8dWz4NWUA/
https://x.com/ForePlayPod/status/1934395579385164072
https://x.com/NUCLRGOLF/status/1934394347442647300


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
Kč,-

...