Golf aktuálně Dvě trestné pro Roryho! Neuvědomil si prý poslední změnu pravidel

V hodně nepodařené vystoupení se změnila první turnajová účast Roryho McIlroye na PGA Tour v letošním kalendářním roce. Zpočátku dobře rozehrané první kolo na AT&T Pebble Beach totiž pohřbil hrubou chybou na pětiparové jamce, kde dropnul míček v rozporu s pravidly a vyfasoval dvě trestné rány. I v dalším průběhu turnaje už jen ztrácel a po třech kolech bral až dělené 66. místo se ztrátou patnáct ran na vítězného Clarka. „Je to moje chyba, řídil jsem se pravidly z roku 2019 a nedošlo mi, že se loni změnila," kál se na tiskovce severoirský golfista, který musel v Kalifornii řešit i nejednu mimosportovní záležitost. Média si všimla třeba toho, že si na osmnáctém greenu poměrně hlasitě vyměnil pár vět s Yasir Al-Rumayyanem, saudskoarabským zástupcem fondu PIF, který možná bude kromě konkurenční LIV Golf brzy sponzorovat i PGA Tour...

Připravil: Lukáš Pařenica

Zdroj:
https://twitter.com/PGATOUR/status/1753184654113267795
https://twitter.com/GOLF_com/status/1753195088467943573
https://twitter.com/LIVGolfEnth/status/1753818598273945960


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...