Pravidla
Golf aktuálně Co stojí jedno logo na čepici profesionála

Hráč se stálou kartou by měl mít nejméně tři až pět korporátních partnerů (firmy nesouvisející s vybavením a oblečením), jejichž logo je na prsou, límci nebo na rukávu, a případně dva či tři další partnery, kteří nevyžadují logo. Stotisícová smlouva běžně zahrnuje dvě povinnosti hráče: den pro komerční natáčení a den v golfovém prostředí, například na pro-am turnaji nebo na klinice. Obecně nese každé logo nejméně 25 000 dolarů a jsou za ně požadovány dvě akce – setkání, pozdravení se sponzorem – na turnajích PGA.
Když uvidíte chlapíka s více logy na prsou, znamená to nejčastěji, že jeho „logoví" sponzoři mu moc neplatí. Špičkové smlouvy obecně nepovolují více log, zato platí o to lépe. Adidas a Under Armour většinou povolují jedno logo navíc na rukávu.

Zdroj: Ivo Doušek


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

První dohraný míček nebyl vytažen z jamky před dohráním dalšího

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli n ...

Poradna

Garmin Approach S 60 versus Garmin Fenix 3

Dobry den. Mate zkušenosti s golfovou aplikaci (módem) u hodinek Garmin Fenix 3? Jaky je rozdil oproti specializovany ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...