Golf aktuálně Američance zkazil kolo divot při cvičném švihu, o týden později vyhrála turnaj

I při cvičnému švihu se vyplatí dávat pozor. Své by o tom mohla vyprávět Američanka Cheyenne Knight, která si letos kroutí svou premiérovou sezonu na LPGA. Koncem září totiž právě při cvičném švihu omylem zasáhla divot, a ten trefil její míč ležící pár desítek centimetrů před ní. Výsledek? Trestná rána navíc. Dvaadvacetiletá Američanka hned marně zjišťovala, zda se příslušné pravidlo nezměnilo v rámci letošních úprav, náladu si ale naštěstí hned spravila o týden později, když si v rámci LPGA připsala své první turnajové vítězství, a to navíc na domácí půdě v Texasu.

Připravil: Lukáš Pařenica

Zdroj:
https://golfweek.com/2019/09/29/golf-lpga-cheyenne-knight-flying-divot-penalty/
https://golfweek.com/2019/10/06/golf-cheyenne-knight-wins-1st-lpga-tour-title-at-home-in-texas/
https://twitter.com/LPGA/status/1180951106626756616


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Přihlášení Golf News



Poradna

První dohraný míček nebyl vytažen z jamky před dohráním dalšího

Dobrý den. Dohrál jsem míček do jamky. Nežli jsem ho stačil vyndat spoluhráč také doputoval do jamky. Oba jsme byli n ...

Poradna

Žena, začátečník - nákup holí

Dobrý den, jsem úplný začátečník a ráda bych si pořídila své první vybavení. Na výběr je mnoho možností a nevím jaké. ...

OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
6000 Kč,-

Set želez Exotics EXi (5–PW), shaft UST Mamiya 40 F3 (flex R). Tradiční tvar, menší offset, maximální kontrola i délka. Skvělý poměr cena/výkon! ...